måndag 16 juli 2012

Semester


Då har årets semester kickat in. Så skönt. Nu fattas bara solen, så är allt på topp.
Vi firade in semestern med att gå på Lars Winnerbäck. Det var kanonbra måste jag säga. jag är ingen Winnerbäck fantast in i själen , men det var verkligen bra.




Sedan i lördags så blev jag överraskad av min bästa vän som bjöd mig på en tapaskväll. Hon hade bokat bord på ett nytt ställe som heter Pinchos. Supercoolt var det. För att beställa maten var man tvungen att ladda ner deras app. Så beställde man maten och drycken via den. Man får ett medelande när drycken är klar , då får man gå till baren och hämta den. samma sak gällde maten. Telefonen piper till så får du gå bort till disken och hämta. Super smidigt. På så sätt kan man beställa mer och mer utan att ropa på kyparen stup i kvarten. Kan verkligen rekomenderas.
Tapasen kommer på träbrickor som man sedan sätter på ställningen som finns på bordet.




Och rolig konst hade dom med. Söta små djur som dom hade sprejat med guldfärg och sedan hängt upp i en lina framför en tom ram.


Idag så har det varit frisör besök. Försökt att pigga upp min tråkiga utväxt med lite ny färg. Så man är en riktig fräsching inför bröllopet. Imorgon blir det fransar , bryn och fötter. Händerna sparar vi tills nästa vecka. Nu börjar dom nervösa nerverna titta fram. bara 1 ½ vecka kvar !!





/♥ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar