onsdag 4 juli 2012

Hjärter fem

Äntligen sol. Ja igår alltså. Det blev en superfin dag med massa sol sol sol. Jag jobbade, men fick njuta av solen på eftermiddagen istället. Enda nackdelen dock är att jag är så trött på eftermiddagarna att jag vill bara sova middag.
Men jag tvingade mig ut, gick till glassbutiken ( ja vi har en sådan här,  en triumf, där folk flockas så fort det är sol ) valde mellan 100 sorters glass. Inte lätt och veta vad man vill ha när det ena alternativet låter godare än det andra.
Promenerade sedan ner till vattnet, satte mig på en bänk och avnjöt glassen. Super mysigt att ha lyxen att man bara 5 min till vattnet.

På kvällskvisten kom det paket. Försenad inflyttningspresent, i form av små hjärtan. Jättefina.
I massa snygga färger. Kanon om man vill göra små pajer eller ha som uppläggningsskålar .
Nu måste man ju nästan göra nån paj bara för att inviga dom . Vad ska det bli för paj ??









/♥ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar