lördag 4 augusti 2012

Semesterlunk & Bröllop


Oj det märks verkligen att det är semester. Dagarna bara försvinner. Lite veckovill...
Men det har varit intensivt trots semester. Nu mera så är jag en Fru.
Jag och min man vi gifte oss den 28/7 ute på Orust. Det blev ett litet bröllop där endast dem närmsta var inbjudna. Men det spelade ingen roll, jag var nervös !! Åh herregud. Inte nog med att jag bara fick 4 timmars sömn natten innan, utan lilla mini i magen lekte boxningsmatch i magen genom hela cermonin och middagen. Och hormonerna ska vi inte tala om. Dem visste precis när dom skulle titta fram. Jag hann inte ens sätta foten innanför kyrkan så kom tårarna. Dem slutade inte förrän vi var ute ur kyrkan.
Men det var den bästa dagen i mitt liv ( än så länge ) . Vi hade en underbar dag och själva mottagningen hade vi ute på Nösunds värdshus. När klockan var nio så var jag helt klubbad. Efter det att all nervositet släppt så kom tröttheten. Jag fick bocka och buga för mig och gå och lägga mig.

Nu en vecka senare så känns det som om det var 2 månader sedan vi gifte oss. Allt går så himla snabbt.






/♥ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar