torsdag 16 augusti 2012

Underbart väder


Det är så skönt när solen är här och det inte regnar. Man får passa på att njuta så mycket man kan. Synd bara att jag inte är så aktiv och kan åka till stranden och bada. Lilla mini ligger och trycker på mitt bäcken och när jag går så får jag en stickande och isande känsla. Ikke så bra enligt barnmorskan. Inte så skönt heller för den delen. Med tanke på att den rör sig hela tiden. Huffar och knuffar och är sällan still. Det är mysigt men ändå lite konstigt att se magen röra på sig.
Nä så ska jag nånstans så är det bil och max 50 m gång väg. Men man får se det positivt. Resultatet blir ju det bästa man kan tänka sig. Som jag längtar nu. Mini får gärna komma snart.
Vi har haft två underbara veckor på landet så i söndags var det dags tt far hemåt. Men det var skönt det.
Jag monterade en baby säng till mini. Så nu står den där i sovrummet och väntar...
Nä nu så är det lunch time.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar