onsdag 7 april 2010

Om 2 veckor...

♥  Min vapen dragare & jag.


2 veckor kvar, sen så kommer min vapen dragare hem !!! Dock inte för alltid ( som jag vill ) men över helgen !
Oj oj oj , här ska umgås. Viktigaste av allt, det blir utgång! Och då menar jag utgång a la sasha & kevin .
Först en runda till La Sombrita ( do hope ) kanske en runda upp till Bitter för att hälsa  på Sasha nr2. Sen Avvenyn...
Ja , kom hem nu från malmöland.

Måste ju bara säga att det varit super skönt vår väder idag. Man har verkligen vårkänslor nu. Konstig det där , att så fort solen tittar fram så spritter det i hela kroppen. Man planerar som aldrig förr. För så fort solen tittar fram så ska här göras nåt!!
Det bästa av allt är nog alla uteserveringar som öppnat upp.
Som jag längtar nu att det ska bli lite varmare så man kan ta sig ett glas vin på uteserveringarna. Blir ju helt salig så fort jag tänker på det....ha ha ....

Kram på er !

/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar