tisdag 20 april 2010



Jag är boored out of my mind idag.. Varit uppe sen sju imorse och tvättat. Tycker om dom tidiga tvättpassen för då har man ändå hela dagen kvar att utnyttja.( har inte direkt embraced the day idag )  Men ialla fall så brukar jag gå och lägga mig efter det att jag lagt in första maskinen. Men idag så kunde jag inte somna pga att det är en byggarbetsplats jag bor på . Jag har snickare uppe på taket som fixar och bankar. Utanför varddagsrummet så gräver dom upp halva gatan med grävmaskin och andra högljudda maskiner. Så det blev ingen vila inte .

Annars så har det varit riktigt tisdags tråkigt idag. Förutom tvättning så har det inte hänt nåt what so ever.
Ser fram emot helgen då det ska bli girls night out. Nu ska jag bädda ner mig i fotäöjen och kolla på Desperate Housewives!

Kram på er !

/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar