fredag 16 april 2010

klumpeduns...


Aj aj aj ..mitt stackars lilla knä. Helt upprivet från fallet. Hur klantig får man lov att vara !? Bara jag som kan göra nåt sånt klumpigt.

Armbågen har fått sig ett plåster. Det blödde nämligen lite...( lite synd om mig )

Ok här har vi pelaren eller rättare sagt " den skyldiga "...fråga mig inte hur jag lyckades att trilla över den! Och inget litet fall var det, utan det var verkligen ett klumpigt duns. Usch jag hoppas verkligen att det inte var nån som såg mig. Om det var det så fick dom sig verkligen ett gott skratt!! Fick trösta mig med lite glass. Och det hjälpte!!

Vilket underbart väder vi har haft nu i en vecka. Har verkligen njutit . Suttit på pappas altan och passat på att sola. Så vi har haft en riktigt mys vecka .

Kram på er !


/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar