fredag 23 april 2010

fluffies....

God morgon på er !!
Äntligen fredag . Som jag har längtat. Imorgon då kommer äntligen min partner in crime hem ( men dock bara över helgen ) . Har laddat hela veckan för detta!! Idag blir det att uträtta lite ärenden . En sväng in til stan , en runda ner till systemet, kanske en powernap i solariet....

Måste ju bara visa er den perfekta sommar flipfloppen som jag ska inhandla. Jag är ett stort fan av UGG och jag använder mina bruna short classic i stort sett varje dag. Super sköna att ha inomhus om man fryser om tassarna...Men nu har jag hittat sommar modellen..





Funderar starkt på dessa turkosa , men dom klassiskt brun/beiga är ju sjukt snygga dom med...Tänk va mysigt att få ha dessa på fötterna i sommar.

Nu ska det bli frukost och sen iväg !



/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar