onsdag 3 februari 2010

trött på snö...






Är det någon mer än jag som är trött på snö. Snö i all ära , jag älskar snö , men nu räcker det tycker jag! Jag vill ha vår nu. Känna solen...

Imorse så kunde jag knappt köra ut bilen från parkeringen eftersom dom som plogar bort snön bygger murar bakom bilarna... gaaahhhh. Tog 10 min innan jag kom ut. Kan säga att det kom en hel del svordomar ur min mun under dom 10 minutrarna. Tur att klockan bara var åtta och att det inte var så många ute!

Idag har det varit intervju dag! Kändes helt ok måste jag säga. Ännu gladare blev jag när telefonen ringde och fick reda på att jag ska på en andra intervju ( första intervjun var förra veckan )  på måndag!! yeaj... Måste förbereda mig. Hmmm...Tjänsten verkar jättespännande...så håll tummarna! Får jag den så berättar jag mer!!!!

Oj oj telefonen ringde just och det var ang tjänsten som jag var på intervju idag! Imorgon blir det en andra intervju!! Puh...snabba bud här!
Nä nu blir det lite middagslagning .

Kram på er !

 / Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar