måndag 1 februari 2010

färgsamples, väggord, tulpaner...

Bilder lånade från My First Room
Förmiddagens sysselsättning har betått av hämtning utav färgsamples i färgbutiken. Har fått för mig att jag ska måla om en vägg här hemma i nån grå nyans. Hmm.....finns ju massor utav gråa nyanser. Men jag vill ha en lite varmare grå . Jag har lite att tänka på . Har även kollat på lite coola väggord. Tyckte citatet från Marylin Monroe var lite roligt...
Svängde förbi blombutiken och köpte lite tulpaner. Dom hadevarken vita eller mörklila ( vilket är mina favvosar ) så det fick bli ljusrosa/rosa färgade. Det piffar ut köksbordet lite! Tulpaner är verkligen en utav mina favvosar när det kommer till snittblommor. Dom är så enkla men ändå piffiga. Me like!
Har grym träningsvärk förresten från gårdagens träningspass. Ha ha ... speciellt rygg och rumpa...Det känns att man lever!
Kram på er !
/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar