söndag 7 februari 2010




Fick ställa klockan idag så att jag inte skulle missa träningspasset som böjade vid 11. Det gick väldigt trögt idag. Jättejobbigt när man ska träna och man inte har nån ork....Det var hårt men efteråt var det skönt.
Förresten var det nån som såg på melodifestivalen igår !? Jag sappade mellan kanalerna och det lilla jag såg åste jag säga tyckte jag inte om. Inga av bidragen var någon hit! Tycker det är lite meckigt medalla dessa delfinaler och andra chansen. Nä jag måste säga det var bättre förr när det var en enda stor melodifestival!

Nu ska det bli lite Midsomer Murders med mitt favvo te , blåbär,  från Dilmah. Supergott!
Finns att köpa på dom lite större välsorterade mataffärerna.


Håll tummarna nu för imorgon är det intervju nr 2. Klocka tre, så jag har en bra stund att förbereda mig på . Hade jag bestämmt så hade jag velat ha den kl 10.


Kram på er !


/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar