fredag 10 september 2010

Minnet ett minne blott...

Vilken dag , huh...
Varit uppe sen kl: 7 imorse och tvättat. Hade en liten fel bokning, förstår inte hur minnet mitt mår . Var helt säker på datum & tid , men ändå lyckas jag pricka in fel dag... Med ett berg av tvätt så begav jag mig ner i tvättstugan i morse.
Har till och med hunnit städa innan det var jobb daxs ! Puh.... Så nu e jag lite sliten.
Men imorgon så blir det ett besök på I K E A med M . Det kommer säkert inhandlas massa onödigt små plock som man egentligen inte behöver.  
Hade tänkt att kolla lite på soffor. Lite sugen på en VIT soffa.
Är så trött på alla raka, hårda designer soffor. Det är inte riktigt jag.
Vill ha en soffa som är lite mer rund och har mjuka former, med massa kuddar i. Har spanat in en soffa på IKEA som skulle passa bra in och som är ett billigt alternativ så länge.


IKEAS Ektorp soffa



Drömsoffan är ju en HOWARD soffa. Men det får bli i framtiden när man inte bor i en trång ETTA.



♥     I ♥     I ♥




/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar