söndag 19 september 2010

HELG MYS

Måste säga att jag tycker helgen har gått så sanslöst fort! Poff & så är det redan måndag imon. Tur att jag har två dagar kvar på ledigheten!
I lördags så bar det ju av till IKEA och lite soffspaning. Och jag kunde inte låta bli så nu har jag blivit med soffa! Så lördags eftermiddagen spenderade jag med att montera ihop soffan. Hur dom lyckas designa och producera en soffa som sedan packas ner i beståndsdelar som sedan igen ska packas upp och byggas ihop till en soffa är bara nåt IKEA kan göra. Men det gick alldeles utmärkt! Alla delar fanns med och nu står den här i mitt vardagsrum.











Nu ska bara min stora fina spegel upp och lite annat smått och gott som ska fixas så som lite gosiga kuddar en mysig filt och ett soffbord.

Snart så blir det kvällspromenad med M och självklart massa skvaller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar