söndag 12 september 2010

G O D M O R G O N !

Vilken morgon, man skulle kunna tro att jag skulle vara tröttare och vilja sova längre men icke. Igår var det TAPAS time med min fina M . Det blev massor av god tapas och en STOR kanna med vin. Och självklart så kan man inte avsluta kvällen utan att svänga förbi BITTER. Där träffar man alltid på massa olika roliga och konstiga människor , men man har det alltid lika roligt .. Ha ha ... Där står man i baren och blir avklädd med blicken från både den ena och den andra... Vi har det alltid lika kul åt det ...

Som sagt det blev IKEA på dan och soffspaning. Hitta en som jag tror att jag beshämmt mig för. Helt ok pris för en soffa som ska hänga med ett tag.








Samma tyg som på bilden blir det.. Nu ska jag mäta lite här hemma och se att den får plats. Så den inte tar upp hela rummet!

Nu : sen frukost och lite små plock innan det blir att hämta bror på flygplatsen!



~ kärlek från mig ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar