måndag 10 maj 2010

uppdatering

Lite dålig uppdatering från min sida.. Så jag ska försöka att inte bli för långtradig.
Som sagt nytt jobb har jag fått ! Är så himla glad för det. Hoppas bara jag klarar av det ;-) ... Så idag är det första dagen på mitt "mission". Det blev i metropolen Örebro. Varit uppe sen halv sex i morse. Det var längesedan man var det så nu blir det att skaffa sig rutiner igen. Det blev tåg upp.
Idag har det varit bra förvirrande. Så otroligt mkt information som man ska ta in på en och samma gång . Så nu är man ganska trött i huvudet. Får se imon hur mkt information som egentligen fastnat..

Helgen var väldigt lugn..Förra helgen så var ju M och "hälsade på " . Så det blev ingen lugn stund ( jo lördagen var relativ lagom lugn ) . Det var vin drickar kväll hemma hos M med god indisk mat,en sväng på stan, afterwork  på Manãna, utgång på excet,  lunch på Joe Farellis, glass på Lejonet & Björnen, PW i skatås, lunch på Hard Rock Cafe och en sväng på stan.

Nu så finns det ingen tid för vila. Här ska jobbas. Premiär den 27/5...

Nu ska jag sova för kvällen. Det är en lååång dag imorgon!

Gonatt på er!

/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar