lördag 15 maj 2010


Igår var det middag hos pappsen ute på altanen !! Det var sol sol sol för hela slanten och varmt. Det bjöds på entrecot med hasselbackspotatis med hemma gjort bearnaisesås! Pappan han kan han. Super gott var det. Till det blev det ju självklart lite rödvin.

Snart så är det måndag och då beger jag mig upp till Örebro för sista veckan av utbildningen. Sen är det att installera sig i sin nya butik. Det kommer säkert bli slitsamt.
Butiken kommer att stå tom när jag kommer , så nästa helg kommer vi att packa upp och larma kläder . Av erfarenhet så vet jag att det kommer att ta tid!!

Idag har det inte blivit mycket gjort. Det har varit en hemma och myst dag.

Imorgon är det att förbereda sig. Shit jag börjar bli lite nervös...

Kram på er ! 


/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar