måndag 29 mars 2010

never again..for now

Vilken helg! Puh...det började med after work i fredag, fast hemma hos mig. Det började lugnt med lite vin och slutade med screw drivers och champange!  Men kul hade vi !! Fast nästa gång blir det bara vin .  Det tror jag vi alla tycker !? Eller ?
Ja , lördagen var inte direkt händelserik. Lite middag hemma hos pappsen och sen direkt hem och soffläge hela kvällen,  med den största godispåsen i mannaminne. Lite synd var det allt om mig ha ha ...

Idag blev det slappar dag med fika, stooor kebabtallrik, husvisning, fika igen ( hm undra egentligen hur mycket jag fikar ? )
Igår så gick ju andra delen av millenium på svt 1. Såg första delen förra helgen och blev riktigt fast. Så idag blev det att hyra Flickan som lekte med elden. Gud va bra den var!!! Jag vet jag är lite efter men jag är fast!! Love Mikael Nyqvist & Noomi Rapace...


/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar