onsdag 24 mars 2010

Had It , Lost It, Found It

Oj oj oj ...vilken vecka det har varit. Arbetsintervjuer, afterwork, utgång, mysmiddag, borttappad mobiltelefon, återfunnen mobiltelefon... Jag kan göra listan längre än så.

Måste säga att all drama har kommit på en och samma vecka!! Veckan började bra med några arbetsintervjuer. I fredags så var det dax för höjdpunkten på veckan,  after work på Manãna . Super trevligt och mkt gott var det. Vårat bord var nog det mest högljudda bordet. ( av allt skratt och sjungande )






I lördags var det utgång. Det var inte bestämmt men jag ändra mig i sista minuten och gick ut. Kanske det som var straffet att mobilen försvann ( blev stulen ) ....Tog ett tag innan jag märkte att den var borta, men när jag väl märkte det så kom tårarana och frustrationen. Med lite alkohol i kroppen så blir ett litet problem ett väldigt stort problem ....hi hi ...
Men igår kom samtalet. Hittad mobil!!! Yeaj... blev så sjukt glad. Jag har fått mitt liv tillbaka...( kändes som det )
Så nu är det bara att ringa runt till alla iogen och ta tillbaka anmälningar och gud vet allt! Puh....

Jag hoppas dock att denna veckan kan bli lite lugnare.

/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar