tisdag 1 september 2009

bullbak


idag har det varit mys och kurering för hela slanten... mår mycket bättre, fast om man hör mig prata så kan man inte tro det ( har fått basröst) mycket sexigt!

morgonen fick en lugn start. att sitta ner och bara äta frukost i lugn och ro. finns inget bättre.
eftersom jag har börjat köra en ny taktik, tänka mig frisk, så jag åkte och fönstershoppa lite!!
passade på att köpa lite snittblommor. vitaliljor till köket och lila gladiolus till hallen...
blommor kan verkligen piffa upp rummet!!
det blev även bullbak!!! kanelbullar..smart som jag är så gjorde jag en dubbelsats. så nu har jag bullar till ett helt kompani !! fast en påse ska M få ..min carpooler sweetie!


/ Maddi

1 kommentar:

  1. aww jag smälter! Snart kan jag bjuda på bullar här hemma o skryta om att de är hembakta (ingen behöver veta vems hem..) C u soon carpooler! xoxo

    SvaraRadera