måndag 31 augusti 2009

2ggr på fyra veckor?!



åh , vilken dag. . kan någon förklara för mig hur man kan bli sjuk 2 ggr inom loppet av fyra veckor !? för jag förstår då inte. . jag låter som barry white när jag pratar, lukt & smaksinnet är helt bortdommnat så jag känner ingenting! helt underbart!!!!!
har en ny taktikt på hur jag ska bli frisk. jag ska tänka mig frisk! tror ni det går? jag ska försöka att tänka på att jag är frisk som en nötkärna.
svängde förbi ikea på vägen hem, skulle köpa ett schampo/tvål ställ till duschen , fast som alltid så kommer man ut med massa andra saker. idag blev det även ramar ( superfina ramar i svart/mörktbrunt trä) och självklart värmeljus och servetter!! efter det blev det en snabbis förbi ica och handla på sig lite mat för månaden och massa frukt , apelsiner & grapefrukt...

imorgon blir det mys hela dagen, är ju ledig . vilket innebär att min carpooler kompis ( M ) får ta tåget imon... det tycker hon inte är lika kul!! men lugn sweetie snart syns vi igen!



/Maddi

1 kommentar:

  1. Aaah asså.. tåget.. nej det är inte min grej längre. So last month! Kom och jobba med mig Mädzy! Inge skoj på jobbet när inte Mätz är där!! buuuuuääääääähhhhh

    SvaraRadera