måndag 1 juni 2009

två tidningar som väntat på mig





det blir aldrig så mycket gjort när jag kommer hem på kvällarna efter jobbet...men idag har jag lovat mig själv att ta tid att läsa mina två tidningar som bara legat här hemma i över två veckor utan att jag läst dom..imorgon är det ledighet..men ledig är man aldrig fullt ut..nope, klockan 10:00 är det jag som ska vara på banken och fixa lånen till lägenheten!! oj oj inte långt kvar nu..
på kvällen kommer min bumsi och ska sova över..rest hela vägen från gävle...det ska bli kvällsmys i allra högsta grad!!
tänkte göra en rabarberpaj... fick massa rabarber igår och måste passa på..
sommarens "måste ha lack nr 2 " är detta fina från mavala...färgrn heter freshy och är en perfekt färg nu till sommaren om man vill sätta lite färg på händer och tår...
/ M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar