tisdag 2 juni 2009







idag har jag gjort en hel del. var på banken på morgonen ( kl 10:00 ), därefter åkte jag till pappsen. där blev det frukost på altanen....pappa har fått dille på hasselnötskaffe från gevalia som jag fått av J:s mamma som jobbar på gevalia. pappa fick ett paket av mig för att smaka ...men han tyckte det var så himla gott att han dricker det varje dag..nu har det tagit slut så jag var tvungen att åka över med två paket till...pappa fick nästan abstinens. vanligt kaffe går inte att dricka längre... efter frukost blev det hornbach .300 kr fattigare ( två pelagonier och ett vattenfilter ) lämnade jag av pappa och for vidare till M ..vi åkte ner till mölnlycke centrum och fikade och myste... nu på kvällskvisten blev det motionsbad + bastu..det var längesedan man var på badhus.. så nu är jag helt slut.. nu väntar sängen på mig! / M
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar