måndag 25 maj 2009

personlig almanacka


oj oj oj vilken dag!! upp tidigt i ottan för att lämna in bilen till verkstaden ...släpar upp D , i fall det inte blev nån lånebil, kommer dit lämnar in bilen och ska gå och hämta ut lånebilen. killen på biluthyrningen ( som stank sprit på en måndag morgon ) frågade vilken slags bil jag lämnat in (för att få en liknade bil som lånebil ) en 9-3 eller en 9-5 ? en opel sa jag. ..kombi ? nej ! en corsa eco flex, okej då ska du få en saab 9-3 kombi.. ?!? okej så nu kör jag runt i en stor familjebil utan familj!! nu ska jag passa på att utnyttja bilen till max! storhandling imorgon för min del!!
sen har dagen bestått av jobb, men imorgon är det ledighet och lite shopping med guddottern. det ska bli avslutningsklänning!!!


spana in den här sidan personlig almanacka , här kan man designa sin egna alamancka!! min kommer inom en vecka..
nu blir det lite läsning i faorm av månadens nya nummer av ELLE!
/ M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar