söndag 24 maj 2009

ledig = städdag??







varför är det alltid så att när man är ledig så måste man städa !? det är alltid något som måste göras.. som ni har förstått så vet ni vad jag kommer att ägna mig åt idag!! men tråkigt är det inte...nej nej jag sätter på högsta volymen på stereon och sen är det bara att köra!!

det blir inte roligare än vad man gör det till eller ??

för att piffa upp det lite kan man köpa lite roligare rengöringsmedel som maison belle som även doftar lite godare och ser piffigare ut för ögat! lite dyrare än vanligare medel men för mig blir det lite roligare att städa så då är det värt det..
en av mina favvo sidor är cosas här hittar du mycket fina, söta saker...
i eftermiddag blir det lite middag med pappsen och bror men innan dess blir det att städa!
/ M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar