lördag 2 oktober 2010

F Y N D A T

Har haft en helt underbar fredag kväll och lördag. Igår så var jag på SPA med Gittan . Det bubblades bubbelpool, drack vin och fick massage. Super mysigt litet ställe i Masthugget & det bästa var att vi fick stället helt för oss själva.
Efteråt så bar det av till Manaña för lite tapas och mer VIN.
Det blev en tidig hemgång, för jag var helt slut efter spaandet, massagen och vinet.

Imorse så ringde pappsen och väckte mig och frågade om jag skulle med på loppis. Självklart!!!
Vi åkte ut till Reningsborg som ligger ut mot Näset och började där. Där hittade jag mitt nya soffbord.










I like it !! Blev helt kär i den och nu står den här hemma . Fyndade även lite coola gamla koppar till pappa.
Snart ska jag sjunka ner i soffan och återhämta mig efter kvälls springturen.

Ha nu en underbar lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar