tisdag 15 juni 2010





Godmorgon... Usch jag får nästan lite dåligt samvete för att jag uppdaterar bloggen alldeles för lite. Men just nu är jag helt slut på kvällarna. Det nya jobbet är roligt men det är fortfarande nytt så mycket information ska bearbetas..
Men i helgen så var det ledighet och 30 års fest som gällde. Mycket lyckat blev det trots regnet som öste ner så måste jag säga att värdarna hade fixat så det var aldrig nån tråkig stund. In på små timmarna så blev det till och med bugg ha ha ....
Festen var uppe i Ulricehamn mitt i skogen och självklart missade var jag skulle svänga av och körde lite för långt. Typiskt mig, jag som annars brukar hitta så bra i storstaden. Skillnade nu var ju att dett fanns mer träd , kanske var det det som distraherade mig !?
Om en stund så blir det att gå till frissan . Den hemska utväxten ska äntligen bort. Men jag funderar på att gå tillbaka till mitt bruna hår efter sommaren , men jag kan inte bestämma mig. Så nu blir det ljust igen.
Sen blir det jobba.

Hoppas ni får en superbra tisdag!!


/ Maddi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar