söndag 31 januari 2010

nya tag...


Har inte riktigt haft orken att blogga på ett tag, men nu så gör jag ett nytt försök igen. Nytt år ( en månad sen bara ) och nu blir det nya tag!
Vaknade tidigt idag , hade ställt klockan! På en söndag jag vet, galenpanna tänker ni väl nu men det var skönt att komma upp lite tidigare . Hade lovat en vän att gå på hennes träningspass.
Fick en smärre chock när jag kom ut! - 13,5 grad!! Brrrrr......
Passet gick bra , men shit va jag är otränad! Att pw & springa är inte mkt till träning känner man nu!!! Ja kommer väl att få lida för det imon, ha ha....
Efteråt tog vi en fika/brunch på ett super mysigt ställe som heter Ethel´s och ligger på Linné . Det blev en mkt god kycklingsallad med chevré och fikonmarmelad!!!! mums....
Resten av söndagen ska jag slappa och kanske blir det en film lite senare!
/ Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar