torsdag 30 juli 2009

semestern snart slut




oj oj har verkligen kommit in i semesterlunket...totalt glömt att uppdatera min blogg!! okej ,bättring med det!!

lite ångest har jag dock.. bara denna veckan kvar och sen är det tillbaka till allvaret! måste i allafall säga att jag är otroligt utvilad! vet dock inte hur det kommer att gå när man inte kan gå upp elva varje dag !?`

däremot så har ju vädret inte varit det bästa! vad hände egentligen ? regn regn regn och lite lite sol!? men jag är inte bitter för det !! ( kanske lite )
igår var jag och såg daniel lemma .. han är så sanslöst duktig! låter likadan live som på cd!! har ni möjlighet så gå och kolla på honom! en riktigt solstråle... man blir glad!
ikväll blir det barnpassning till en nästan 9 åring och en nästan 1 åring! vi får se hur det kommer att sluta!
hoppas ni haft en underbar vecka!


/Maddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar